نرگسنرگس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
صالحصالح، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

❤گل نرگسم❤

کارهایی که تو 3ماهگیت انجام میدادی ...

1391/10/20 12:28
نویسنده : ❤مامانی❤
503 بازدید
اشتراک گذاری

نرگس خانمم روز اولی که به دنیا آمد و آوردیمش خونه یک سری کارهای عجیب میکرد مثلا....

سرش رو با پاهاش می چسبوند به زمین و کمرش رو بالا میداد

الان هم که دخترم٤روزه که رفته توی ٤ماه  به شدت عاشق تماشای تلویزیونه خیلی هم زود احساساتی میشه .

خیلی هم شکمو شده هر یک ساعت وبعضی وقتا هم کمترواسه شیرش گریه میکنهCrying 2 

و بعد از خوردن شیرش دستاش رو بهم گره میزنه و شروع به خوردنشون میکنه

خودش رو میچرخونه و میره به شکم میخوابهHammock 1 

مامانی فدات بشه دخمل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواهر فرناز
20 دی 91 12:41
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph